Programovanie sa

Určite si už počul sto krát o pozitívnom myslení. Ide v podstate o to isté, ako pri vedomom bytí, ale môžeme ho aplikovať aj vo chvíľach, keď sa nič nedeje a dodávať tak nášmu mozgu obraz o stave, ktorý chceme dosiahnuť. Pri štandardnom postupe si predstavujeme seba v cieľovom stave, v ktorom sa chceme nachádzať, napríklad si predstavujem, že som zdravá, pokojná, veselá… Toto všetko si predstavujeme do najmenších detailov, keď sa dá zahrnieme do toho aj predstavy o iných ako vizuálnych vnemoch, teda napríklad ako sa cítim v tele, ktoré je zdravé, akú vôňu má svet okolo, alebo niečo, čo je pre teba podstatné, atď. Ideálne je, keď k tej predstave vieme vygenerovať aj emócie. Ako sa cítim, keď je všetko tak, ako chcem? Problém s týmto postupom je však ten, že keď mám napríklad bolesti, alebo inak fyzicky cítim moje problémy, tak sa ťažko predstavuje, že to nie je, však to cítim, tak čo do frasa? A tu prichádza rad
a od jednej milej pani kineziologičky – predstavuj si, že to všetko, čo chceš dosiahnuť má tvoje paralelné ja. Mozgu je jedno o kom tie predstavy vytváraš, berie si iba základné dáta – zdravie, radosť, pokoj… Takže večer v posteli, keď nemáš nič lepšie na práci, sa môžeš venovať predstavovaniu si, čiže vytváraniu svojej dokonalej existencie a nie rozmýšľaniu nad tým, jak ťa niekto nasral, ponížil, urazil… alebo produkovaniu katastrofických scenárov obsahujúcich kompletné imaginárne dialógy s druhými osobami, ako to robím niekedy ja. Vo svojich predstavách sa nijak nebrzdi, máš k dispozícii celý svet všetkého a nie len jeden. Asi 🙂

A toto je všetko k sebavedomiu ako takému, takže tu môžeš skončiť. Keď však máš deti narodené, alebo na ceste, alebo v pláne a chceš zachovať ich sebavedomie, tak čítaj ďalej.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prieskum

Ako sa prejavuje tvoje nesebavedomie?

Ukáž výsledky

Loading ... Loading ...
Najnovšie komentáre